Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Mitt tredje par?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RWD" data-source="post: 1322599" data-attributes="member: 29440"><p>Jag investerade också nyligen i ett par Unleashed 98. Min tanke var en så bred skida som möjligt men som presterar bra i pist hela dagen men lite mer lättsam än Enforcern, men även kan ta några svängar utanför när det inte är jättemycket nysnö. De har som sagt inte så mycket rocker eller taper så ha det i åtanke om du vill åka mer offpist. Men prioriterar du pistegenskaperna lite mer så kan det nog vara ett bra val.</p><p>[USER=144594]@fredw[/USER] Du har ju redan ett par offpistskidor med mycket rocker och taper så för dig tror jag unleashed blir perfekt</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RWD, post: 1322599, member: 29440"] Jag investerade också nyligen i ett par Unleashed 98. Min tanke var en så bred skida som möjligt men som presterar bra i pist hela dagen men lite mer lättsam än Enforcern, men även kan ta några svängar utanför när det inte är jättemycket nysnö. De har som sagt inte så mycket rocker eller taper så ha det i åtanke om du vill åka mer offpist. Men prioriterar du pistegenskaperna lite mer så kan det nog vara ett bra val. [USER=144594]@fredw[/USER] Du har ju redan ett par offpistskidor med mycket rocker och taper så för dig tror jag unleashed blir perfekt [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Mitt tredje par?
Tillbaka
Topp