Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Mittersill ???
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Putte_the_skibum" data-source="post: 19858" data-attributes="member: 28793"><p>Många år sen jag var där, men kommer faktiskt mest ihåg transportsträckorna. Systemet är också ihopbyggt med Kitzbuel om jag inte missminner mig helt.</p><p></p><p>Jag har också för mig att det var OK åkning, men inget himmelsskriande. Men va fasen, alperna är alperna och jag har dessutom för mig (mycket för idag) att det var bättre än Åre! Vilket ju inte är så jättesvårt igentligen...</p><p></p><p>/ p u t t E</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Putte_the_skibum, post: 19858, member: 28793"] Många år sen jag var där, men kommer faktiskt mest ihåg transportsträckorna. Systemet är också ihopbyggt med Kitzbuel om jag inte missminner mig helt. Jag har också för mig att det var OK åkning, men inget himmelsskriande. Men va fasen, alperna är alperna och jag har dessutom för mig (mycket för idag) att det var bättre än Åre! Vilket ju inte är så jättesvårt igentligen... / p u t t E [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Mittersill ???
Tillbaka
Topp