Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Mittmonetring
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ErikR" data-source="post: 89281"><p>Har ingen erfarenhet av det själv men åkegenskaperna i övrigt lär ju bli rent förjävliga om du sätter dom precis i mitten eftersom bootcenter lär hamna framför skidans midja.. Ok om du ska enbart åka park med dom går det väl men jag hade inte satt dom längre fram än "modern" markeringen på skidan om jag ska ha den som allroundskida. Enligt mig går det utmärkt att åka park utan att ha dom precis i mitten, har kört på ett par standard monterade Teneightys ett tag (visst, lite ostabilt i switch men).. Har nu beställt ett par Scratch BC som jag troligtvis ska montera i "modern" läget.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ErikR, post: 89281"] Har ingen erfarenhet av det själv men åkegenskaperna i övrigt lär ju bli rent förjävliga om du sätter dom precis i mitten eftersom bootcenter lär hamna framför skidans midja.. Ok om du ska enbart åka park med dom går det väl men jag hade inte satt dom längre fram än "modern" markeringen på skidan om jag ska ha den som allroundskida. Enligt mig går det utmärkt att åka park utan att ha dom precis i mitten, har kört på ett par standard monterade Teneightys ett tag (visst, lite ostabilt i switch men).. Har nu beställt ett par Scratch BC som jag troligtvis ska montera i "modern" läget. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Mittmonetring
Tillbaka
Topp