Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
mittmonterade k2 fujative
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bad_Toy" data-source="post: 254575" data-attributes="member: 59467"><p>tjenare!!</p><p></p><p>jag köpte mina k2 fujative förra sesongen och åkte me dom i åre och kungsberget, är nöjd med dom,, är ingen profft åkare men jibbar lite i parken å så å de funkar kanoon, verkar hålla jävligt bra också, har väl åkt på en del stenar å så å knappt en skråma under, kanterna slits som vilka skidor som hellst när man railar men men. de är bra skidor i allafall.. mer info kan du ju få på recensioner under "tjänster"</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bad_Toy, post: 254575, member: 59467"] tjenare!! jag köpte mina k2 fujative förra sesongen och åkte me dom i åre och kungsberget, är nöjd med dom,, är ingen profft åkare men jibbar lite i parken å så å de funkar kanoon, verkar hålla jävligt bra också, har väl åkt på en del stenar å så å knappt en skråma under, kanterna slits som vilka skidor som hellst när man railar men men. de är bra skidor i allafall.. mer info kan du ju få på recensioner under "tjänster" [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
mittmonterade k2 fujative
Tillbaka
Topp