Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Mittmontering eller ej ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PhilipO" data-source="post: 91721" data-attributes="member: 41058"><p>I år är det bestämt. Jag ska köpa twintip.</p><p>Jag har hoppat ganska mycket med mina tellisar men när jag gjorde illa foten föra året så tänkte jag att det kanske inte är en så dum idé med bindningar som löser ut. Nu har jag fått en bra deal på ett par Rossignol Scratch FS nu åtestår bara monteringen.</p><p></p><p>Därför undrar jag vad är det för fördelar/nakdelar med mittmontering ?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PhilipO, post: 91721, member: 41058"] I år är det bestämt. Jag ska köpa twintip. Jag har hoppat ganska mycket med mina tellisar men när jag gjorde illa foten föra året så tänkte jag att det kanske inte är en så dum idé med bindningar som löser ut. Nu har jag fått en bra deal på ett par Rossignol Scratch FS nu åtestår bara monteringen. Därför undrar jag vad är det för fördelar/nakdelar med mittmontering ? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Mittmontering eller ej ?
Tillbaka
Topp