Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
mittmontering???
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gustavhallen" data-source="post: 100234" data-attributes="member: 32473"><p>att alla snakkar om sämre åkegenskaper vid mitmontering. de handlar om "Balans och Possition" vid en normalt monterad bidning som alla vet är de längre till tippen än till tailen. vilket gör att man måste komma fram med kroppen när man åker för att komma in svängararna. när bindningen är mittmonterad gäller en helt annan åkpossition. nu måste din tyndpunkt ligga rätt ner genom kroppen </p><p></p><p>notera dock att om man åker rätt så ligger tyngd punkten på exakt samma ställe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gustavhallen, post: 100234, member: 32473"] att alla snakkar om sämre åkegenskaper vid mitmontering. de handlar om "Balans och Possition" vid en normalt monterad bidning som alla vet är de längre till tippen än till tailen. vilket gör att man måste komma fram med kroppen när man åker för att komma in svängararna. när bindningen är mittmonterad gäller en helt annan åkpossition. nu måste din tyndpunkt ligga rätt ner genom kroppen notera dock att om man åker rätt så ligger tyngd punkten på exakt samma ställe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
mittmontering???
Tillbaka
Topp