Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
MIttmontering
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carbonworx" data-source="post: 146844" data-attributes="member: 56024"><p>Hejsan!</p><p></p><p>Har köpt ett par head mad trix som var monterade för "big mountain" så jag monterade om dem till "Big Air". Men det sjuka är att nu sitter bindningen längre fram än mitten. skidorna mäter 170 cm från tip to tail så "bootcenter" skall vara på "85cm" men sitter nu på ca "78cm". på skidorna så fanns det ett klister märke som fungerade som pilar eller markering för vart man skulle montera bindningen men nu undrar jag om det skall vara så eller om klistermärket sitter på fel ställe?!?!? ser inte ut som det ska göra=S</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carbonworx, post: 146844, member: 56024"] Hejsan! Har köpt ett par head mad trix som var monterade för "big mountain" så jag monterade om dem till "Big Air". Men det sjuka är att nu sitter bindningen längre fram än mitten. skidorna mäter 170 cm från tip to tail så "bootcenter" skall vara på "85cm" men sitter nu på ca "78cm". på skidorna så fanns det ett klister märke som fungerade som pilar eller markering för vart man skulle montera bindningen men nu undrar jag om det skall vara så eller om klistermärket sitter på fel ställe?!?!? ser inte ut som det ska göra=S [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
MIttmontering
Tillbaka
Topp