Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Mjuk Bindning + styv Boot = kaos i backen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BazookaCarl" data-source="post: 1196510" data-attributes="member: 170785"><p>Jag är äldre, 30+ och har nyss lärt mig åka. Åkte nån gång väldigt ung men var iväg förra året och nån kort tur innan det.</p><p>Jag älskade det, bestämde att jag skulle göra de varje år så jag köpte bräda, boots och bindningar på utförsäljning i mars 2019 (365d öppet köp)</p><p></p><p>Jag har köpt en K2 raygun bräda. Den känns rätt för mig så jag är mest osäker på vad jag skulle ha till. Det jag köpte var:</p><p>Burton ion boots, super stiff men bekväma och verkar passa den som inte kör freestyle</p><p>Burton custom re:flex Bindning, mjuk flex som passar freestyle åkning.</p><p></p><p>Jag tänkte mest att det antagligen är skönt att ha en mjuk Bindning, men jag kanske ska tänka om?</p><p>Vad säger ni med erfarenhet? Är denna kombo dömd att misslyckas eller spelar den knappt någon roll för någon som jobbar på att ta sig ner för backen snyggt och bekvämt?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BazookaCarl, post: 1196510, member: 170785"] Jag är äldre, 30+ och har nyss lärt mig åka. Åkte nån gång väldigt ung men var iväg förra året och nån kort tur innan det. Jag älskade det, bestämde att jag skulle göra de varje år så jag köpte bräda, boots och bindningar på utförsäljning i mars 2019 (365d öppet köp) Jag har köpt en K2 raygun bräda. Den känns rätt för mig så jag är mest osäker på vad jag skulle ha till. Det jag köpte var: Burton ion boots, super stiff men bekväma och verkar passa den som inte kör freestyle Burton custom re:flex Bindning, mjuk flex som passar freestyle åkning. Jag tänkte mest att det antagligen är skönt att ha en mjuk Bindning, men jag kanske ska tänka om? Vad säger ni med erfarenhet? Är denna kombo dömd att misslyckas eller spelar den knappt någon roll för någon som jobbar på att ta sig ner för backen snyggt och bekvämt? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Mjuk Bindning + styv Boot = kaos i backen?
Tillbaka
Topp