Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Mjuka, lätta puderskidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vannish" data-source="post: 974430" data-attributes="member: 88967"><p>Sedär ja, bra koll på hellbenten känner jag! Då stryker jag den från listan åtminstone. </p><p></p><p>Vad är skillnaden på 115 och 122 mer än bredd? Jag körde på något åk på Rocker2 förra året och den föll mig inte alls in i smaken. Hela skidan kändes bara klumpig. Då va S7orna roligare, men gillar inte att dom är så vansinnigt stora fram. Tycker inte det blir en behaglig åkning med dom. Båda är då testade i 30+cm puder.</p><p></p><p>Jarle ska kolla in dom. Vet inte om tysken har dom för annars får vi se om jag ens kan få tag i dom på vettigt sätt :P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vannish, post: 974430, member: 88967"] Sedär ja, bra koll på hellbenten känner jag! Då stryker jag den från listan åtminstone. Vad är skillnaden på 115 och 122 mer än bredd? Jag körde på något åk på Rocker2 förra året och den föll mig inte alls in i smaken. Hela skidan kändes bara klumpig. Då va S7orna roligare, men gillar inte att dom är så vansinnigt stora fram. Tycker inte det blir en behaglig åkning med dom. Båda är då testade i 30+cm puder. Jarle ska kolla in dom. Vet inte om tysken har dom för annars får vi se om jag ens kan få tag i dom på vettigt sätt :P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Mjuka, lätta puderskidor?
Tillbaka
Topp