Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Mjukvalla
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sheep" data-source="post: 98046" data-attributes="member: 37535"><p>Tja, sitter här med ett par nya skidor (åkt en dag på dem), ett stycke blått hårdvax och en burk med gult mjukvax. Har sökt i forumet men inte hittat hur man ska göra med mjukvaxet. </p><p></p><p>Hårdvaxet ska man ju smälta mot ett järn, men hur gör jag med mjukvaxet? Det kan jag ju inte smälta eftersom det ligger i burken, Så ska jag liksom försöka smeta ut det först eller? Och sen smälta det mot belaget?</p><p></p><p>Tack på förhand</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sheep, post: 98046, member: 37535"] Tja, sitter här med ett par nya skidor (åkt en dag på dem), ett stycke blått hårdvax och en burk med gult mjukvax. Har sökt i forumet men inte hittat hur man ska göra med mjukvaxet. Hårdvaxet ska man ju smälta mot ett järn, men hur gör jag med mjukvaxet? Det kan jag ju inte smälta eftersom det ligger i burken, Så ska jag liksom försöka smeta ut det först eller? Och sen smälta det mot belaget? Tack på förhand [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Mjukvalla
Tillbaka
Topp