Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Mjukvalla
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sheep" data-source="post: 98048" data-attributes="member: 37535"><p>Asså ne jag vette fasen, jag köpte det på cykel och skidstället här i uppsala. Jag sa att jag hade hört att man skulle valla in med någon mjuk valla först för att mätta belaget, och då gav han mig en burk med ett gult vax, "Soft" stod det på, och det var för plusgrader (eller om det var -2 - +nånting). </p><p></p><p>Han visste att jag snackade om alpint, och jag köpte även en löstacka blått som sagt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sheep, post: 98048, member: 37535"] Asså ne jag vette fasen, jag köpte det på cykel och skidstället här i uppsala. Jag sa att jag hade hört att man skulle valla in med någon mjuk valla först för att mätta belaget, och då gav han mig en burk med ett gult vax, "Soft" stod det på, och det var för plusgrader (eller om det var -2 - +nånting). Han visste att jag snackade om alpint, och jag köpte även en löstacka blått som sagt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Mjukvalla
Tillbaka
Topp