Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Mkt puder för lite pengar i Kanada
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hjulbult" data-source="post: 453215" data-attributes="member: 13199"><p>Skulle åka med dom till Mürren för 2 år sedan, men när det började dra ihop sig hörde dom av sig och ville boka över oss till Andermatt istället. Detta även till en sämre rumsstandard en den vi betalt för (visade det sig när vi var på plats), men nån kompensation var det inte tal om, nej hör och häpna, istället skulle vi betala lite extra för detta vill jag minnas. Men dom visste ju att alla resor med konkurrenterna redan var fullbokade vid det laget då vi var ett gäng på 10pers. Därmed var XTravel inte intresserade av att krusa för oss. Detta är bara en del av allt strul som uppkom. Kändes mer som att dom ordnade resorna bara för att snubben på plats på orten skulle kunna åka skidor gratis under sin säsong. Nej fy fasen säger jag bara, reseföretag brukar oftast vara lite halvoseriösa, men tänk er verkligen för en gång extra innan ni bokar nått med XTravel.</p><p></p><p>/JN</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hjulbult, post: 453215, member: 13199"] Skulle åka med dom till Mürren för 2 år sedan, men när det började dra ihop sig hörde dom av sig och ville boka över oss till Andermatt istället. Detta även till en sämre rumsstandard en den vi betalt för (visade det sig när vi var på plats), men nån kompensation var det inte tal om, nej hör och häpna, istället skulle vi betala lite extra för detta vill jag minnas. Men dom visste ju att alla resor med konkurrenterna redan var fullbokade vid det laget då vi var ett gäng på 10pers. Därmed var XTravel inte intresserade av att krusa för oss. Detta är bara en del av allt strul som uppkom. Kändes mer som att dom ordnade resorna bara för att snubben på plats på orten skulle kunna åka skidor gratis under sin säsong. Nej fy fasen säger jag bara, reseföretag brukar oftast vara lite halvoseriösa, men tänk er verkligen för en gång extra innan ni bokar nått med XTravel. /JN [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Mkt puder för lite pengar i Kanada
Tillbaka
Topp