Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
MMA & Brottning i Göteborg!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Malika" data-source="post: 487441" data-attributes="member: 88859"><p>Jag vet inte riktigt hur MMA går till (men det verkar som att man använder mer ben) och varför det är så dyrt men jag gick på boxning förut och det kostade några hundringar per år. Det var grym träning! Jag var en liten sliten soffpotatis innan och efter ett år hade man snygg kropp och var i god form och jag körde då en gång i veckan och bara skolgympa annars. Man får inte så mycket träning av låren, dock lite vader och väldigt mycket överkropp, rygg, mage, bål bl.a som är användbara vid skidåkningen. </p><p></p><p>Det var på söder (Stockholm) någonstans jag körde...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Malika, post: 487441, member: 88859"] Jag vet inte riktigt hur MMA går till (men det verkar som att man använder mer ben) och varför det är så dyrt men jag gick på boxning förut och det kostade några hundringar per år. Det var grym träning! Jag var en liten sliten soffpotatis innan och efter ett år hade man snygg kropp och var i god form och jag körde då en gång i veckan och bara skolgympa annars. Man får inte så mycket träning av låren, dock lite vader och väldigt mycket överkropp, rygg, mage, bål bl.a som är användbara vid skidåkningen. Det var på söder (Stockholm) någonstans jag körde... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
MMA & Brottning i Göteborg!
Tillbaka
Topp