Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
MMA & Brottning i Göteborg!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LoBoMan" data-source="post: 487483" data-attributes="member: 16234"><p>Men det är ett dj. bra initiativ himlavandraren har tagit och det går def. att träna för att bli starkare skidåkare!!! Kör hårt!!!</p><p></p><p>Med relativt lång erfarenhet av thaiboxning så kan jag säga att thai/MMA/shoot osv. är grymt bra träning! Kroppen blir "lean and mean" + att du får en vana av att hantera tuffa situationer i ringen och DET har jag nytta av på berget och livet i övrigt.</p><p></p><p>Vad det däremot inte är är en lekskola för lallare som vill träna en gång i veckan och bli gettotuffing. Det kommer som i alla idrotter ta lång tid innan kroppen och knoppen är redo för att möta kraven som ställs på dig som fighter...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LoBoMan, post: 487483, member: 16234"] Men det är ett dj. bra initiativ himlavandraren har tagit och det går def. att träna för att bli starkare skidåkare!!! Kör hårt!!! Med relativt lång erfarenhet av thaiboxning så kan jag säga att thai/MMA/shoot osv. är grymt bra träning! Kroppen blir "lean and mean" + att du får en vana av att hantera tuffa situationer i ringen och DET har jag nytta av på berget och livet i övrigt. Vad det däremot inte är är en lekskola för lallare som vill träna en gång i veckan och bli gettotuffing. Det kommer som i alla idrotter ta lång tid innan kroppen och knoppen är redo för att möta kraven som ställs på dig som fighter... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
MMA & Brottning i Göteborg!
Tillbaka
Topp