Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
MnO & Co:s Skidtest 2012
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heinz_p" data-source="post: 937068" data-attributes="member: 43586"><p>Ja, det är vi med svenne-setupen i år. Även om jag inte tror att monteringspunkten är någon stor grej för mig, så tror jag mina 90/190 är lite mer välanvända en bit bak jämfört med den monteringen du rekommenderade. Salomon Reference ligger inte heller där en "vanlig" bakre montering tenderar ligga kopplat till längdförhållandet på skidan, utan det är +1-monteringen som är det - därav min montering där.</p><p></p><p>Jaja, nog med prat om monteringar. Det behandlas i en annan tråd.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heinz_p, post: 937068, member: 43586"] Ja, det är vi med svenne-setupen i år. Även om jag inte tror att monteringspunkten är någon stor grej för mig, så tror jag mina 90/190 är lite mer välanvända en bit bak jämfört med den monteringen du rekommenderade. Salomon Reference ligger inte heller där en "vanlig" bakre montering tenderar ligga kopplat till längdförhållandet på skidan, utan det är +1-monteringen som är det - därav min montering där. Jaja, nog med prat om monteringar. Det behandlas i en annan tråd. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
MnO & Co:s Skidtest 2012
Tillbaka
Topp