Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
MnO & Co:s Skidtest 2012
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="turtroll" data-source="post: 953148" data-attributes="member: 120669"><p>Tack för din välbegripliga jämförelse, trodde en kort stund att purple haze var min nästa skida, </p><p></p><p></p><p>av dem du nämnde , lusläste om alla, känns keeper och patron intressantast, vill ha full twintip</p><p></p><p>Men skulle vilja avsluta med att kasta in ytterligare en skida i denna jämförelse,,, k2 obsethed !!??</p><p></p><p>Var står den i jämförelse med dessa andra nämnda? Har jag fattat rätt så liknar de scotts skidor</p><p></p><p>= snarare lättåkta, mjuka, lekfulla, än styva ,dämpade,fartstabila</p><p></p><p>Till sist vilken egenskap önskas av en "offpistskida", om den eftertraktade lössnön överår till blöt & tung snö , och senare fryser på och bildar skare ,som det var i åre nu i påsk, mjuk/lekfull eller styv/dämpad?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="turtroll, post: 953148, member: 120669"] Tack för din välbegripliga jämförelse, trodde en kort stund att purple haze var min nästa skida, av dem du nämnde , lusläste om alla, känns keeper och patron intressantast, vill ha full twintip Men skulle vilja avsluta med att kasta in ytterligare en skida i denna jämförelse,,, k2 obsethed !!?? Var står den i jämförelse med dessa andra nämnda? Har jag fattat rätt så liknar de scotts skidor = snarare lättåkta, mjuka, lekfulla, än styva ,dämpade,fartstabila Till sist vilken egenskap önskas av en "offpistskida", om den eftertraktade lössnön överår till blöt & tung snö , och senare fryser på och bildar skare ,som det var i åre nu i påsk, mjuk/lekfull eller styv/dämpad? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
MnO & Co:s Skidtest 2012
Tillbaka
Topp