Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
MnO&Co:s SKIDTEST 2013
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 997724" data-attributes="member: 12152"><p>Precis som PNyberg säger så hade vi det på gång i år, men det föll på målsnöret. Det är inte lätt att hitta tjejer som är nog prylanalyserande nog för att det ska fungera, men PNyberg hade två lovande åkare på gång. Det var riktigt synd att de inte kunde komma med till slut. </p><p></p><p>Iom att de ordinarie i gruppen inte kan testa skidor gjorda för tjejer med någon rättvisa så är vi ju helt beroende av att få träffsäkra rapporter från de som åker på skidorna. Jag är också övertygad om att det är mycket svårare att skriva bra tester på skidor som inte tillhör en kategori skidor som jag själv åker på. Det hindrar mig dock inte från att försöka. Så precis som PNyberg säger, så tar vi gärna emot förslag på tjejer som kan passa för uppdraget och som har tid att vara med på minst en testhelg nästa år. MissPow låter ju onekligen som ett passande namn på en offpistskidtestare, så om du känner dig träffad på ovanstående beskrivning, så hör gärna av dig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 997724, member: 12152"] Precis som PNyberg säger så hade vi det på gång i år, men det föll på målsnöret. Det är inte lätt att hitta tjejer som är nog prylanalyserande nog för att det ska fungera, men PNyberg hade två lovande åkare på gång. Det var riktigt synd att de inte kunde komma med till slut. Iom att de ordinarie i gruppen inte kan testa skidor gjorda för tjejer med någon rättvisa så är vi ju helt beroende av att få träffsäkra rapporter från de som åker på skidorna. Jag är också övertygad om att det är mycket svårare att skriva bra tester på skidor som inte tillhör en kategori skidor som jag själv åker på. Det hindrar mig dock inte från att försöka. Så precis som PNyberg säger, så tar vi gärna emot förslag på tjejer som kan passa för uppdraget och som har tid att vara med på minst en testhelg nästa år. MissPow låter ju onekligen som ett passande namn på en offpistskidtestare, så om du känner dig träffad på ovanstående beskrivning, så hör gärna av dig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
MnO&Co:s SKIDTEST 2013
Tillbaka
Topp