Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
- MnO&Co:s SKIDTEST 2014 -
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MarkusO" data-source="post: 1032876" data-attributes="member: 13390"><p>Precis som vanligt består nästan halva testet av disclaimers som säger att testet beskriver hur skidorna gick i det aktuella förhållandena. Inget annat. Det på grund av att denna typ av inlägg alltid kommer. </p><p></p><p>Sen tycker jag att du överdriver något fruktansvärt. Jag ser Stora backen i kombination med Specialen i Tandådalen som en utmärkt testarena. Barnbacke my ass. </p><p></p><p>Delar av Gästrappet var stundtals hård, svar ja. Men så jäkla farligt var det väl inte, förutom på fredag och lördag kväll när det frös på riktigt rejält. Då var man ju inte stöddig direkt. Jag tyckte snarare att helgen bjöd på bra och blandade förhållanden? Eller? Övre Störtloppet fanns också som alternativ när det började bistra till sig längre ner. Sen kunde man också svänga runt lite i nedre Lunds och lattja till det en aning. </p><p></p><p>Det fanns det skidor som satt riktigt kontrollerbart även när det var som allra hårdast. Flera stycken faktiskt. </p><p></p><p>Nja. Sur inställning mest tycker jag. Det var ju två bra helger. Du får kolla på nåt shitfuck-klipp tror jag. Det kanske piggar upp. :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MarkusO, post: 1032876, member: 13390"] Precis som vanligt består nästan halva testet av disclaimers som säger att testet beskriver hur skidorna gick i det aktuella förhållandena. Inget annat. Det på grund av att denna typ av inlägg alltid kommer. Sen tycker jag att du överdriver något fruktansvärt. Jag ser Stora backen i kombination med Specialen i Tandådalen som en utmärkt testarena. Barnbacke my ass. Delar av Gästrappet var stundtals hård, svar ja. Men så jäkla farligt var det väl inte, förutom på fredag och lördag kväll när det frös på riktigt rejält. Då var man ju inte stöddig direkt. Jag tyckte snarare att helgen bjöd på bra och blandade förhållanden? Eller? Övre Störtloppet fanns också som alternativ när det började bistra till sig längre ner. Sen kunde man också svänga runt lite i nedre Lunds och lattja till det en aning. Det fanns det skidor som satt riktigt kontrollerbart även när det var som allra hårdast. Flera stycken faktiskt. Nja. Sur inställning mest tycker jag. Det var ju två bra helger. Du får kolla på nåt shitfuck-klipp tror jag. Det kanske piggar upp. :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
- MnO&Co:s SKIDTEST 2014 -
Tillbaka
Topp