Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Mobilspel och kommunikationsvanor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SusannaL" data-source="post: 194959" data-attributes="member: 14024"><p>Gratis biobiljetter!</p><p></p><p>Hej alla!</p><p>Jag håller på med en studie angående Social Gaming som en del av mitt exjobb. </p><p></p><p>I början av oktober kommer jag att hålla fokusgrupper och till detta letar jag efter deltagare. Om du och en vän/flickvän/familjemedlem skulle vilja ställa upp, så maila mig på sussi01@kth.se och ange namn, mailadress, vilken relation du har till den andre personen (dvs om det är flickvän/pojkvän/vän/familjemedlem). Varje deltagare kommer få en biobiljett som tack för deltagandet. </p><p></p><p>Fokusgrupperna kommer att fungera som gruppintervjuer där vi kommer diskutera kommunikationsvanor, spel och mobilanvändande - dvs helt enkelt hur man umgås och håller kontakten med nära och kära. </p><p></p><p>Plats: KTH, Stockholm </p><p>Tid: I början på oktober (jag kommer komma med mer detaljerad info när jag vet hur många och vilka som vill delta) </p><p>Varaktighet: 1.5 timme </p><p></p><p>Så skulle du vilja vara med, eller om du känner några andra som skulle vara intresserade, maila då mig! </p><p>/Susanna</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SusannaL, post: 194959, member: 14024"] Gratis biobiljetter! Hej alla! Jag håller på med en studie angående Social Gaming som en del av mitt exjobb. I början av oktober kommer jag att hålla fokusgrupper och till detta letar jag efter deltagare. Om du och en vän/flickvän/familjemedlem skulle vilja ställa upp, så maila mig på sussi01@kth.se och ange namn, mailadress, vilken relation du har till den andre personen (dvs om det är flickvän/pojkvän/vän/familjemedlem). Varje deltagare kommer få en biobiljett som tack för deltagandet. Fokusgrupperna kommer att fungera som gruppintervjuer där vi kommer diskutera kommunikationsvanor, spel och mobilanvändande - dvs helt enkelt hur man umgås och håller kontakten med nära och kära. Plats: KTH, Stockholm Tid: I början på oktober (jag kommer komma med mer detaljerad info när jag vet hur många och vilka som vill delta) Varaktighet: 1.5 timme Så skulle du vilja vara med, eller om du känner några andra som skulle vara intresserade, maila då mig! /Susanna [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Mobilspel och kommunikationsvanor!
Tillbaka
Topp