Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Mobiltelefon...helt otippat...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lleberg" data-source="post: 56119" data-attributes="member: 29331"><p>Tvekar på att det blir problem med själva färgskärmen. Men sen då det kommer till batteriet (alla batterier) har en förmåga att tappa effekt vid kyla. Jag hade min mobil (stöttåliga nokia 5210) i en ficka på mina byxor, det var kallt denna dag, ca -15 grader. När jag skulle in och fika så ringde telefonen, jag hann öppna fickan, ta fram telefonen och svara, sen dog den. Väl inne i stugan så låg den på 3/4 av batteriet igen. Så, ha den i innerficka (på nått ställe där det inte gör ont att få den intryckt i kroppen) där det är varmt så blir det nog bara bra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lleberg, post: 56119, member: 29331"] Tvekar på att det blir problem med själva färgskärmen. Men sen då det kommer till batteriet (alla batterier) har en förmåga att tappa effekt vid kyla. Jag hade min mobil (stöttåliga nokia 5210) i en ficka på mina byxor, det var kallt denna dag, ca -15 grader. När jag skulle in och fika så ringde telefonen, jag hann öppna fickan, ta fram telefonen och svara, sen dog den. Väl inne i stugan så låg den på 3/4 av batteriet igen. Så, ha den i innerficka (på nått ställe där det inte gör ont att få den intryckt i kroppen) där det är varmt så blir det nog bara bra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Mobiltelefon...helt otippat...
Tillbaka
Topp