Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Mobiltelefon i alperna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="delta" data-source="post: 478038" data-attributes="member: 80557"><p>skype i all ära men ibland är det ju skönt att kunna ringa överallt pa mobilen... det där migroskortet verkar till och med sjukt billigare än coopmobile.ch som jag har... och coopmobile.ch är sjukt billigt...kolla bada...</p><p></p><p>jag använder rebtel funkar klockrent...precis sa som du beskriver... de i andra änden: till ex sverige kan ocksa välja att ringa in pa ditt nummer för att na dig och sen kan du ju välja att hänga kvar eller att du lägger pa och ringer upp för att rebtel-delen skall bli gratis. du konfar dina nummer du vill ha online eller sa ringer du bara det lokala accessnumret och kör "double dial" men det sista är krangligt iom att man maste ha numret till hands till den man skall ringa till...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="delta, post: 478038, member: 80557"] skype i all ära men ibland är det ju skönt att kunna ringa överallt pa mobilen... det där migroskortet verkar till och med sjukt billigare än coopmobile.ch som jag har... och coopmobile.ch är sjukt billigt...kolla bada... jag använder rebtel funkar klockrent...precis sa som du beskriver... de i andra änden: till ex sverige kan ocksa välja att ringa in pa ditt nummer för att na dig och sen kan du ju välja att hänga kvar eller att du lägger pa och ringer upp för att rebtel-delen skall bli gratis. du konfar dina nummer du vill ha online eller sa ringer du bara det lokala accessnumret och kör "double dial" men det sista är krangligt iom att man maste ha numret till hands till den man skall ringa till... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Mobiltelefon i alperna?
Tillbaka
Topp