Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Mobiltelefon i St.Anton!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dexter" data-source="post: 91296" data-attributes="member: 29781"><p>Det bästa är om du har ett Östrerikiskt kontantkort, annars kan det bli riktigt dyrt.</p><p>När jag var där var det många som hade ett kort som heter tele.ring då fick man ringa för hela potten. det andra vilket jag inte minns namnet på fick man inte ringa för allt på. </p><p>dessutom kunde man ringa gratis till alla tele.ring användare efter 22.00. </p><p>glöm inte att du måste ha en mobil som inte är operatörslåst. annars lås upp den om möjligt, jag kommer ihåg att det var någon smart kille som inte hade tänkt på det. inga namn.</p><p></p><p>/David</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dexter, post: 91296, member: 29781"] Det bästa är om du har ett Östrerikiskt kontantkort, annars kan det bli riktigt dyrt. När jag var där var det många som hade ett kort som heter tele.ring då fick man ringa för hela potten. det andra vilket jag inte minns namnet på fick man inte ringa för allt på. dessutom kunde man ringa gratis till alla tele.ring användare efter 22.00. glöm inte att du måste ha en mobil som inte är operatörslåst. annars lås upp den om möjligt, jag kommer ihåg att det var någon smart kille som inte hade tänkt på det. inga namn. /David [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Mobiltelefon i St.Anton!?
Tillbaka
Topp