Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Mode utanför skidåkningen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="whirlybird" data-source="post: 230838"><p>Brukar dra min burberrykepa och en casualjacka uppdragen till max.. Tighta jeans och vita sneakers passar bra till det. Det är min stil. Tycker det är skitcoolt. Man ska va en fighter GSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!</p><p></p><p>Skönt som fan o springa runt på helgerna och slå ner folk som tror dom är balla. Jag har alltid några kompisar med mig som brukar ha; vita sneakers, tighta jeans, casualjacka och såklart Burriskepan! </p><p></p><p>Maila mig om ni vill sätta upp en fight, jag lovar; ni kommer få springa!!!!!!!!!!!!</p><p></p><p>GSE, Gustavsbergs street ELITE.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="whirlybird, post: 230838"] Brukar dra min burberrykepa och en casualjacka uppdragen till max.. Tighta jeans och vita sneakers passar bra till det. Det är min stil. Tycker det är skitcoolt. Man ska va en fighter GSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skönt som fan o springa runt på helgerna och slå ner folk som tror dom är balla. Jag har alltid några kompisar med mig som brukar ha; vita sneakers, tighta jeans, casualjacka och såklart Burriskepan! Maila mig om ni vill sätta upp en fight, jag lovar; ni kommer få springa!!!!!!!!!!!! GSE, Gustavsbergs street ELITE. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Mode utanför skidåkningen
Tillbaka
Topp