Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Moderator
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 80259" data-source="post: 430636"><p>Och varför inte? Jag tycker vi ska diskutera hur moderatorer agerar och beteér sig direkt i forumet. I ett mail till dig verkar det inte hända mycket, bättre att alla får ta del av det man säger och utbyta åsikter med varandra. Känns faktiskt som att moderatorerna idag har något slags skydd, och kan göra lite hur dom vill.</p><p></p><p>Jag fick precis en varning som såg ut så här, och då hade jag skrivit i OT-tråden, OT-TRÅDEN!!!</p><p></p><p><em> Typ av varning: Gul varning</em></p><p><em></em></p><p><em>Anledning till varning:</em></p><p><em>-----------------------------------------------------</em></p><p><em></em></p><p><em>-----------------------------------------------------</em></p><p><em></em></p><p><em>Text som bedöms:</em></p><p><em>-----------------------------------------------------</em></p><p><em>Hasse fick en dålig öl i baren...</em></p><p><em>-----------------------------------------------------</em></p><p><em></em></p><p><em>För mer informatiom om vilka regler som gäller på Freeride besök: länk </em></p><p></p><p>Jag känner mig diskriminerad... allvarligt.</p><p>Funderade på att ta upp det här i OT-tråden, men rädslan var för stor. Känns nästan som att vi blir "förtryckta" eller hur man ska säga. Ni vet, folk vågar inte och får inte komma med åsikter. Som när Saddam styrde och ställde i Irak, ni förstår.. dålig jämförelse kanske men kommer inte på något annat sätt att förklara på just nu...</p><p></p><p>Det är möjligt att jag bröt mot 2.5 nu, men min mening är inte att "hoppa på" någon speciell. Utan vill snarare diskutera hur alla med en kommentar riktat mot moderatorer blir tystade, och att särbehandling sker.</p><p></p><p>(la till kursiv stil)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 80259, post: 430636"] Och varför inte? Jag tycker vi ska diskutera hur moderatorer agerar och beteér sig direkt i forumet. I ett mail till dig verkar det inte hända mycket, bättre att alla får ta del av det man säger och utbyta åsikter med varandra. Känns faktiskt som att moderatorerna idag har något slags skydd, och kan göra lite hur dom vill. Jag fick precis en varning som såg ut så här, och då hade jag skrivit i OT-tråden, OT-TRÅDEN!!! [i] Typ av varning: Gul varning Anledning till varning: ----------------------------------------------------- ----------------------------------------------------- Text som bedöms: ----------------------------------------------------- Hasse fick en dålig öl i baren... ----------------------------------------------------- För mer informatiom om vilka regler som gäller på Freeride besök: länk [/i] Jag känner mig diskriminerad... allvarligt. Funderade på att ta upp det här i OT-tråden, men rädslan var för stor. Känns nästan som att vi blir "förtryckta" eller hur man ska säga. Ni vet, folk vågar inte och får inte komma med åsikter. Som när Saddam styrde och ställde i Irak, ni förstår.. dålig jämförelse kanske men kommer inte på något annat sätt att förklara på just nu... Det är möjligt att jag bröt mot 2.5 nu, men min mening är inte att "hoppa på" någon speciell. Utan vill snarare diskutera hur alla med en kommentar riktat mot moderatorer blir tystade, och att särbehandling sker. (la till kursiv stil) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Moderator
Tillbaka
Topp