Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Moderator
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse" data-source="post: 430746"><p>felix: Har det kanske nåt med att göra att du skrev i min gäst bok direkt innan? Och jag ville förklara för dig att du skall uppföra dig i på forumet eller? Och jag sätter bara min signaturer för att jag vill att folk skall veta vem som har gett de en. Har även gett varningar utan signaturer.</p><p></p><p></p><p>Felix skrev:</p><p>För mig är det otydligt JA!</p><p>Du lämnade inte ens någon anledning i varningen. Förklara.</p><p></p><p>Mitt svar:</p><p>Varför förklara när jag skrev i mailet till dig att du betede dig dåligt för?</p><p></p><p>Felix skrev:</p><p></p><p>Ska vi hädan efter inte ens få nämna en moderators nick på sidan?</p><p>Var det mitt skämt om att du fick en dålig öl?</p><p>Var det avbildningen av en tjej jag kopierat från sid.2 i OT-tråden?</p><p>Fick du en dålig öl på riktigt och var tvungen att ta åt dig på största allvar?</p><p></p><p>Mitt svar:</p><p>Nu tar du låst ryckta saker ur luften. Om du sätter det i sammanhaget med frågan så pekar du ut mig att du fick en varning för att jag hade fått en dålig öl i baren och detta hör inte hemma i forumet.</p><p></p><p>Och du åker inte på en varning nu men du skulle kunna ha gjort det då detta inte skall diskuteras i forumet. Nästa gång det görs det så utdelas en varning.</p><p></p><p>Nu är detta färdigt diskuterat.</p><p></p><p>//H</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse, post: 430746"] felix: Har det kanske nåt med att göra att du skrev i min gäst bok direkt innan? Och jag ville förklara för dig att du skall uppföra dig i på forumet eller? Och jag sätter bara min signaturer för att jag vill att folk skall veta vem som har gett de en. Har även gett varningar utan signaturer. Felix skrev: För mig är det otydligt JA! Du lämnade inte ens någon anledning i varningen. Förklara. Mitt svar: Varför förklara när jag skrev i mailet till dig att du betede dig dåligt för? Felix skrev: Ska vi hädan efter inte ens få nämna en moderators nick på sidan? Var det mitt skämt om att du fick en dålig öl? Var det avbildningen av en tjej jag kopierat från sid.2 i OT-tråden? Fick du en dålig öl på riktigt och var tvungen att ta åt dig på största allvar? Mitt svar: Nu tar du låst ryckta saker ur luften. Om du sätter det i sammanhaget med frågan så pekar du ut mig att du fick en varning för att jag hade fått en dålig öl i baren och detta hör inte hemma i forumet. Och du åker inte på en varning nu men du skulle kunna ha gjort det då detta inte skall diskuteras i forumet. Nästa gång det görs det så utdelas en varning. Nu är detta färdigt diskuterat. //H [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Moderator
Tillbaka
Topp