Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Moderator
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeffa" data-source="post: 430957" data-attributes="member: 47005"><p>Men man måste kunna skilja på om man skriver i forumet som moderator eller som "vanlig" medlem. Jag tycker inte heller man ska kritisera moderatorerna "offentligt" men eftersom dom deltar på freeride även som "vanliga" medlemmar så blir det ju lite konstigt.</p><p></p><p></p><p>Jag tycker de flesta moderatorerna är bra på att skilja sin "moderator" roll från sin "medlems" roll, men jag tycker det är VÄLDIGT fel när man som moderator låser en tråd, skriver något som inte har med tråden att göra utan ge någon chansen att försvara sig och sedan säger att "du har inget med detta att göra" (se senaste "lås" tråden för exempel"). </p><p></p><p>I ett forum har alla med allt att göra. Det är lite det som är idén med ett forum. Något som vissa verkar ha missat.</p><p></p><p></p><p>Jeffa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeffa, post: 430957, member: 47005"] Men man måste kunna skilja på om man skriver i forumet som moderator eller som "vanlig" medlem. Jag tycker inte heller man ska kritisera moderatorerna "offentligt" men eftersom dom deltar på freeride även som "vanliga" medlemmar så blir det ju lite konstigt. Jag tycker de flesta moderatorerna är bra på att skilja sin "moderator" roll från sin "medlems" roll, men jag tycker det är VÄLDIGT fel när man som moderator låser en tråd, skriver något som inte har med tråden att göra utan ge någon chansen att försvara sig och sedan säger att "du har inget med detta att göra" (se senaste "lås" tråden för exempel"). I ett forum har alla med allt att göra. Det är lite det som är idén med ett forum. Något som vissa verkar ha missat. Jeffa [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Moderator
Tillbaka
Topp