Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Moderator
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeffa" data-source="post: 431002" data-attributes="member: 47005"><p>OLA:</p><p>Jo det är det eftersom folk är missnöjda med hur saker och ting fungerar. Istället för att helatiden hänvisa till reglerna så tycker jag att ni kan försöka se saker på ett objektivt sätt och lyssna på vad medlemmarna på denna sida har att säga. Tycker det är sjukt fegt att hela tiden hänvisa till reglerna. Disskutionen handlar inte om regler eller hur man ska kritisera en moderator utan det handlar om att folk känner sig illa behandlade eller överkörda av en eller flera moderatorer. Ska man inte får säga ifrån då?</p><p></p><p>Jag antar att de flesta som uttalat sig i tråden redan har mailat Johan, vad är nästa steg? Antingen lämmna Freeride för alltid eller försöka lösa situationen. Vad tror du OLA är bäst för Freeride? Att alla som är missnöjda lämmnar sidan eller att vi löser problemet och stannar kvar?</p><p></p><p>Jeffa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeffa, post: 431002, member: 47005"] OLA: Jo det är det eftersom folk är missnöjda med hur saker och ting fungerar. Istället för att helatiden hänvisa till reglerna så tycker jag att ni kan försöka se saker på ett objektivt sätt och lyssna på vad medlemmarna på denna sida har att säga. Tycker det är sjukt fegt att hela tiden hänvisa till reglerna. Disskutionen handlar inte om regler eller hur man ska kritisera en moderator utan det handlar om att folk känner sig illa behandlade eller överkörda av en eller flera moderatorer. Ska man inte får säga ifrån då? Jag antar att de flesta som uttalat sig i tråden redan har mailat Johan, vad är nästa steg? Antingen lämmna Freeride för alltid eller försöka lösa situationen. Vad tror du OLA är bäst för Freeride? Att alla som är missnöjda lämmnar sidan eller att vi löser problemet och stannar kvar? Jeffa [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Moderator
Tillbaka
Topp