Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Moderator
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeffa" data-source="post: 431079" data-attributes="member: 47005"><p>Jag tycker ärligt talat att denna tråd är det bästa som hänt freeride på mycket länge. Tror det är viktigt att få vädra lite, dessutom så verkar det som om många medlemmar har varit missnöjda med hur saker och ting fungerar mellan moderatorer och medlemmar.</p><p></p><p></p><p>Jag tror det är bra att dessa ämnen dykt upp i en offentlig tråd och jag tror helt klart att det är dags att ändra lite på moderatorsystemet (om det nu finns något som heter så???).</p><p></p><p>Och återigen Hasse, jag tror de flesta redan har uttryckt sitt missnöje hos Johan men eftersom det inte hänt så mycket så söker man nya vägar. Se denna tråd som en chans att förbättras. Varför är ni så rädda för kritik? Även solen har sina fläckar...</p><p></p><p></p><p>Freeride är trots allt ALLAS sida och vi som hänger här ska också få göra oss hörda. Ju fler som väljer att använda Freeride desto bättre för oss alla eller?</p><p></p><p></p><p>All Cred till alla som säger vad dom tycker! </p><p></p><p>Jeffa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeffa, post: 431079, member: 47005"] Jag tycker ärligt talat att denna tråd är det bästa som hänt freeride på mycket länge. Tror det är viktigt att få vädra lite, dessutom så verkar det som om många medlemmar har varit missnöjda med hur saker och ting fungerar mellan moderatorer och medlemmar. Jag tror det är bra att dessa ämnen dykt upp i en offentlig tråd och jag tror helt klart att det är dags att ändra lite på moderatorsystemet (om det nu finns något som heter så???). Och återigen Hasse, jag tror de flesta redan har uttryckt sitt missnöje hos Johan men eftersom det inte hänt så mycket så söker man nya vägar. Se denna tråd som en chans att förbättras. Varför är ni så rädda för kritik? Även solen har sina fläckar... Freeride är trots allt ALLAS sida och vi som hänger här ska också få göra oss hörda. Ju fler som väljer att använda Freeride desto bättre för oss alla eller? All Cred till alla som säger vad dom tycker! Jeffa [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Moderator
Tillbaka
Topp