Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Moderator
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeffa" data-source="post: 431130" data-attributes="member: 47005"><p>Jag har fullt förtroende för alla moderatorer utom en. Återigen så gömmer sig denna bakom regler. Börjar bli ganska komiskt att se alla hänvisningar till reglerna hela tiden.</p><p></p><p>Om man vill ta Fishtail tråden som exempel: </p><p></p><p>Först sägen en viss moderator att det inte finns något som heter "fishtail", några av oss som diskuterar i tråden anser att det gör det. Denna moderator (nämner inga namn eftersom han då kommer varna mig) anser sig veta mer än alla andra (trots att han verkar ganska okunnig ) och säger att det endast ska kallas "swallow"-tail. Jag gör en ny tråd med rubriken "swallowtail" för att slippa dennes menlösa kommentarer om "vad det heter" eftersom detta inte hörde till disskutionen, Han låser tråden.</p><p></p><p>Varför?</p><p></p><p>Ett typexempel på maktmissbruk. Får man inte som man vill i mån av sitt medlemmskap så använder man sina resurser som moderator för att påverka Freerides forum. Inte ok.</p><p></p><p></p><p>Jag bedriver ingen häxjakt mot någon (kom in i denna tråd ganska sent).</p><p></p><p></p><p>"vissa" kanske inte borde se sin position som moderator på Freeride som ett karriärsval utan försöka hitta något de är bra på att jobba med istället, MAO inte ta det så seriöst...</p><p></p><p></p><p>Kärlek!</p><p></p><p>Jeffa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeffa, post: 431130, member: 47005"] Jag har fullt förtroende för alla moderatorer utom en. Återigen så gömmer sig denna bakom regler. Börjar bli ganska komiskt att se alla hänvisningar till reglerna hela tiden. Om man vill ta Fishtail tråden som exempel: Först sägen en viss moderator att det inte finns något som heter "fishtail", några av oss som diskuterar i tråden anser att det gör det. Denna moderator (nämner inga namn eftersom han då kommer varna mig) anser sig veta mer än alla andra (trots att han verkar ganska okunnig ) och säger att det endast ska kallas "swallow"-tail. Jag gör en ny tråd med rubriken "swallowtail" för att slippa dennes menlösa kommentarer om "vad det heter" eftersom detta inte hörde till disskutionen, Han låser tråden. Varför? Ett typexempel på maktmissbruk. Får man inte som man vill i mån av sitt medlemmskap så använder man sina resurser som moderator för att påverka Freerides forum. Inte ok. Jag bedriver ingen häxjakt mot någon (kom in i denna tråd ganska sent). "vissa" kanske inte borde se sin position som moderator på Freeride som ett karriärsval utan försöka hitta något de är bra på att jobba med istället, MAO inte ta det så seriöst... Kärlek! Jeffa [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Moderator
Tillbaka
Topp