Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Moderator
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tompan14" data-source="post: 479849" data-attributes="member: 74439"><p>Civil olydnad kan diskuteras... Men på ett internetforum tycker jag det är att ta i lite väl. Om dessa personer verkligen känner sig så diskriminerade och förtryckta av dessa patetiska maktmissbrukande diktatorer till moderatorer, ja då kanske man borde överlägga om det verkligen är något man vill ägna sin fritid åt!</p><p></p><p></p><p>Det har nog redan sagts ett par gånger i den här tråden men, MEJLA JOHAN!!</p><p>Om Hasse nu är en sådan grinig gubbjävel som låser trådar direkt när någon nämner hans namn i negativa sammanhang, ja då känns det väl ganska meningslöst att starta sådan trådar? Vill man förändra så bör man väl försöka påverka de som faktiskt kan ändra på något. Om en, eller flera, moderatorer missköter sig så ta kontakt med det kontrollorgan som finns! (och för er som inte fattat vad eller vem kontrollorganet är, MEJLA JOHAN!!)</p><p></p><p></p><p>Och? Spelar det någon roll? Är det okej för mig att komma med rasistiska uttalanden, uppmana till brott, eller vara allmänt dryg och otrevlig så länge jag håller mig till en person i taget?</p><p>Reglerna är till för att följas, så enkelt är det. Har man ett problem med reglerna så kan välja att a) lämna freeride eller b) försöka påverka de som skapar reglerna. (dvs MEJLA JOHAN!!)</p><p>Så länge reglerna finns så ska de följas, punkt. Jag tror på inget sätt att Johan är omöjlig att ändra på reglerna, om tillräckligt många mejlar honom med goda grunder och bra argumentationer samt förslag på förbättringar så blir det nog en ändring.</p><p></p><p></p><p>Varför ska moderatorerna lyssna på användarna? De har fått i uppdrag att se till så att reglerna följs, av de personer som satt upp reglerna. Ska polisen lyssna på småbrottslingarna istället för vår riksdag och regering?</p><p>Moderatorerna svarar enbart inför de som driver sidan, har du som medlem något problem med dessa, så ta kontakt med de som styr och ställer över moderatorerna.</p><p>De som har ägnat sig åt personangrepp och pöbelmentalitet i den här tråden har ju knappast lycktas bidra till bilden av den intelligenta unga FR-medlemmen. Varför ska man lyssna på någon som inte kan komma med underbyggda argument, eller ens så mycket som ett någorlunda korrekt språkbruk?</p><p></p><p>//Tompan, som tycker att moderatorerna är för snälla</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tompan14, post: 479849, member: 74439"] Civil olydnad kan diskuteras... Men på ett internetforum tycker jag det är att ta i lite väl. Om dessa personer verkligen känner sig så diskriminerade och förtryckta av dessa patetiska maktmissbrukande diktatorer till moderatorer, ja då kanske man borde överlägga om det verkligen är något man vill ägna sin fritid åt! Det har nog redan sagts ett par gånger i den här tråden men, MEJLA JOHAN!! Om Hasse nu är en sådan grinig gubbjävel som låser trådar direkt när någon nämner hans namn i negativa sammanhang, ja då känns det väl ganska meningslöst att starta sådan trådar? Vill man förändra så bör man väl försöka påverka de som faktiskt kan ändra på något. Om en, eller flera, moderatorer missköter sig så ta kontakt med det kontrollorgan som finns! (och för er som inte fattat vad eller vem kontrollorganet är, MEJLA JOHAN!!) Och? Spelar det någon roll? Är det okej för mig att komma med rasistiska uttalanden, uppmana till brott, eller vara allmänt dryg och otrevlig så länge jag håller mig till en person i taget? Reglerna är till för att följas, så enkelt är det. Har man ett problem med reglerna så kan välja att a) lämna freeride eller b) försöka påverka de som skapar reglerna. (dvs MEJLA JOHAN!!) Så länge reglerna finns så ska de följas, punkt. Jag tror på inget sätt att Johan är omöjlig att ändra på reglerna, om tillräckligt många mejlar honom med goda grunder och bra argumentationer samt förslag på förbättringar så blir det nog en ändring. Varför ska moderatorerna lyssna på användarna? De har fått i uppdrag att se till så att reglerna följs, av de personer som satt upp reglerna. Ska polisen lyssna på småbrottslingarna istället för vår riksdag och regering? Moderatorerna svarar enbart inför de som driver sidan, har du som medlem något problem med dessa, så ta kontakt med de som styr och ställer över moderatorerna. De som har ägnat sig åt personangrepp och pöbelmentalitet i den här tråden har ju knappast lycktas bidra till bilden av den intelligenta unga FR-medlemmen. Varför ska man lyssna på någon som inte kan komma med underbyggda argument, eller ens så mycket som ett någorlunda korrekt språkbruk? //Tompan, som tycker att moderatorerna är för snälla [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Moderator
Tillbaka
Topp