Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Moderator
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Abredal" data-source="post: 479909" data-attributes="member: 63064"><p>Åjo, jag vet helt klart en moderators uppgift då jag har varit/är det på ett antal sidor. Moderatorns uppgift är helt klart att hjälpa till och få en bättre sida, detta givetvis genom att rensa forum och rensa bort medlemar som hmm, låt oss säga inte håller måttet för den angivna sidan. Moderatorn är låt oss kalla det "anlitad" av sidansvarige för att de ska kunna utföra dessa förbättringar. (Tex lägga fram förslag till sidansvarige, som dom exempelvis fått från en medlem. Antog att det var den punkten du missförstod mig på punken om kodning som jag inte nämnde).</p><p>På de sidor som jag är aktiv på är detta iallafall en moderator, låt oss kalla det som en liten mentor som tillvisa leder personer som inte gör riktigt som dom ska på sidan, men även som sätter ner foten och säger nej! Genom just avstängningar och tråd rensning.</p><p></p><p></p><p>Det du beskriver kallar jag mer en forumansvarig som endast har hand om forumet! INTE en renäkta moderator. </p><p></p><p>Men för att underlätta vår diskusion så kanske vi enkelt och smidigt kan göra såhär att vi frågar en moderator på sida.</p><p></p><p>Så till er moderatorer på sidan:</p><p>Vad är er egentliga uppgift som Johan har ålagt er?</p><p></p><p>/Abredal</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Abredal, post: 479909, member: 63064"] Åjo, jag vet helt klart en moderators uppgift då jag har varit/är det på ett antal sidor. Moderatorns uppgift är helt klart att hjälpa till och få en bättre sida, detta givetvis genom att rensa forum och rensa bort medlemar som hmm, låt oss säga inte håller måttet för den angivna sidan. Moderatorn är låt oss kalla det "anlitad" av sidansvarige för att de ska kunna utföra dessa förbättringar. (Tex lägga fram förslag till sidansvarige, som dom exempelvis fått från en medlem. Antog att det var den punkten du missförstod mig på punken om kodning som jag inte nämnde). På de sidor som jag är aktiv på är detta iallafall en moderator, låt oss kalla det som en liten mentor som tillvisa leder personer som inte gör riktigt som dom ska på sidan, men även som sätter ner foten och säger nej! Genom just avstängningar och tråd rensning. Det du beskriver kallar jag mer en forumansvarig som endast har hand om forumet! INTE en renäkta moderator. Men för att underlätta vår diskusion så kanske vi enkelt och smidigt kan göra såhär att vi frågar en moderator på sida. Så till er moderatorer på sidan: Vad är er egentliga uppgift som Johan har ålagt er? /Abredal [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Moderator
Tillbaka
Topp