L
lasssekongo
Guest
Moderatorer med dubbelprofiler
Nu lugnar vi ner oss va....... Jag ringer gärna dig jeffa, Du kanske vill följa med och segla? ( Polisanmäl mig inte)jeffa sa:0707 - 20 20 41Jibberisch sa:Man blir lite mörkrädd. Vad är det frågan om? Är det inte dags att låsa denna tråd av en herrans massa olika anledningar?
Att moderatorer behövs i detta forum är väl också helt uppenbart av en herrans massa olika anledningar? Applåder till dom som orkar.
Men att bryta mot regler som moderator, sticker ju så klart lite i ögonen? Lite som när Mona Sahlin tyckte det va ballt att betala skatt och sedan struntade i att betala skatt. Jag har haft lite svårt för henne sen dess. Nu är ju problemet med Mona Sahlin på en helt annan nivå än freeride.se kan jag tycka. Att Mona Sahlin aspirerar på statsministerposten i det land jag bor i, är för mej om möjligt ännu mer skrämmande än moderatorer med dubbelprofiler på freeride.se
Att hota folk kan få konsekvenser. Att trakassera folk likaså. Fyller man det blåskåpet med skit brukar det rinna över efter ett tag. Vad som är hot avgörs om den, som det potentiella hotet riktas mot, uppfattar hotet just som ett hot. Lagstiftningen kring trakasserier är nog litet luddigare (om det nu är möjligt).
Till er som påstår att det inte är någonting speciellt med att en okänd människa från ett internet forum ringer hem till en på natten, lägg ut ert nummer i tråden bara? Nemas Problemas?
Sist men inte minst, tvätta er ordentligt med er clearasil, ta på er pyjamasen å hopp i säng. Sluta pajja ett trevligt skidforum.
Let the terror begin!
mvh
Jeffa
// S
Senast ändrad: