Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Moderatorer
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="somebody" data-source="post: 130732" data-attributes="member: 47499"><p>Var ett tag sen jag var in och kikade här nu p.g.a att jag inte har någon dator. Så nu är det dags att slicka lite röv. Jag vill bara ge moderatorerna grymt mycket beröm för att dom lyckas hålla forumet under så bra kontroll. Det är inte direkt någon diktatur utan det är soft stämmning. Ni har klarat det väldigt bra antingen blir det gyrmt strikt och tråkigt eller så ballar du ur totalt och blir kaos p.g.a av alla kids som skriver om allt och om inget. </p><p></p><p>Jag tycker att andra forum ska ta lärdom av freeride eftersom att det är ett av dom bättre fungerande forumen. Visst kanske man kan rensa lite bland kidsen men det är liksom inget man stör sig på så grymt mycket. Stämmningen är iaf bra och det är bland det viktigaste och att man faktiskt får skämta och vara lite oseriös uppskattas nog av bra många så länge det inte går överstyr. </p><p></p><p>Frihet under ansvar!.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="somebody, post: 130732, member: 47499"] Var ett tag sen jag var in och kikade här nu p.g.a att jag inte har någon dator. Så nu är det dags att slicka lite röv. Jag vill bara ge moderatorerna grymt mycket beröm för att dom lyckas hålla forumet under så bra kontroll. Det är inte direkt någon diktatur utan det är soft stämmning. Ni har klarat det väldigt bra antingen blir det gyrmt strikt och tråkigt eller så ballar du ur totalt och blir kaos p.g.a av alla kids som skriver om allt och om inget. Jag tycker att andra forum ska ta lärdom av freeride eftersom att det är ett av dom bättre fungerande forumen. Visst kanske man kan rensa lite bland kidsen men det är liksom inget man stör sig på så grymt mycket. Stämmningen är iaf bra och det är bland det viktigaste och att man faktiskt får skämta och vara lite oseriös uppskattas nog av bra många så länge det inte går överstyr. Frihet under ansvar!. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Moderatorer
Tillbaka
Topp