Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
modifiera pjäxhäl ( i brist på bättre rubrik)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gorillala" data-source="post: 966386" data-attributes="member: 126411"><p>Tja,</p><p></p><p>Jag har ett litet problem. Då jag har olika stora fötter (ca 1 storlek) så sitter pjäxan som en smäck på min ena fot men glappar lite i hälen på den andra. När jag åker så känner jag glappet vilket gör att jag har svårt att få bra tryck i vissa svängar, särskilt när det går lite snabbare. </p><p></p><p>Tänkte att jag kan inte vara den enda med detta problem och undrar då om man kan lösa det på något sätt. Jag har lagt i en extra sula i den pjäxan med mindre fot vilket hjälpte lite. Men undrar om man kan fixa plasten själva skalet (bygga på i tå/häl) eller något liknande? </p><p></p><p>Längtar till vintern! :D</p><p></p><p>Johan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gorillala, post: 966386, member: 126411"] Tja, Jag har ett litet problem. Då jag har olika stora fötter (ca 1 storlek) så sitter pjäxan som en smäck på min ena fot men glappar lite i hälen på den andra. När jag åker så känner jag glappet vilket gör att jag har svårt att få bra tryck i vissa svängar, särskilt när det går lite snabbare. Tänkte att jag kan inte vara den enda med detta problem och undrar då om man kan lösa det på något sätt. Jag har lagt i en extra sula i den pjäxan med mindre fot vilket hjälpte lite. Men undrar om man kan fixa plasten själva skalet (bygga på i tå/häl) eller något liknande? Längtar till vintern! :D Johan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
modifiera pjäxhäl ( i brist på bättre rubrik)
Tillbaka
Topp