Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
modifiering av forumet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="carl_d" data-source="post: 238179" data-attributes="member: 45597"><p>ja om man ska behöva betala så tror jag att många faktiskt skulle hoppa av...</p><p>men gör iställe lite mer fineser tex lättare att lägga upp filmer och lägga upp på ens profil som jag skrev ovan. också att man kan ha ens hemmabacke å lite "snabbfakta" så som:</p><p>bästa trick, favorit backe osv.</p><p>det med team gilade jag (inte att betala då) så att man kan ha olika "locals team" osv.</p><p>kanske kommer med mer förslag sennare</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="carl_d, post: 238179, member: 45597"] ja om man ska behöva betala så tror jag att många faktiskt skulle hoppa av... men gör iställe lite mer fineser tex lättare att lägga upp filmer och lägga upp på ens profil som jag skrev ovan. också att man kan ha ens hemmabacke å lite "snabbfakta" så som: bästa trick, favorit backe osv. det med team gilade jag (inte att betala då) så att man kan ha olika "locals team" osv. kanske kommer med mer förslag sennare [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
modifiering av forumet
Tillbaka
Topp