Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
modifiering av forumet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nille" data-source="post: 238214"><p>hm.. nu har du nog tänkt lite väl långt utanför lådan, rakt in i lunarstorms låda tillochmed.</p><p>Knappast lagligt att bötfälla någon, om du inte heter farbror blå. Tror inte freeride är så sugen på att slänga upp flera tusen mailkonton heller för den delen.</p><p></p><p>Var lite kreativ istället, många byter ju tex. namn till "lagnamn-namn".</p><p></p><p>Jag tror att det skulle bli ett väldigt tråkigt forum om det blev uppdelat efter hur mycket lön du har. </p><p>Jag förespråkar ett fritt forum. Ni som är trötta på att folk skriver onödiga inlägg (om snyggast blablabla och allt vad det nu är ni tycker är onödigt) gör lite intressanta trådar själva istället?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nille, post: 238214"] hm.. nu har du nog tänkt lite väl långt utanför lådan, rakt in i lunarstorms låda tillochmed. Knappast lagligt att bötfälla någon, om du inte heter farbror blå. Tror inte freeride är så sugen på att slänga upp flera tusen mailkonton heller för den delen. Var lite kreativ istället, många byter ju tex. namn till "lagnamn-namn". Jag tror att det skulle bli ett väldigt tråkigt forum om det blev uppdelat efter hur mycket lön du har. Jag förespråkar ett fritt forum. Ni som är trötta på att folk skriver onödiga inlägg (om snyggast blablabla och allt vad det nu är ni tycker är onödigt) gör lite intressanta trådar själva istället? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
modifiering av forumet
Tillbaka
Topp