Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Mögel i innersko
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Anders_Nilson" data-source="post: 1071550" data-attributes="member: 10760"><p>[USER=29415]@la_grave[/USER] Jag har ju inga problem med mina men det verkar ju vara som en hel del andra har det.</p><p>Skulle aldrig drömma om att använda något annat än ullstrumpor och har aldrig skor mer än en dag i taget, inte en chans.</p><p>Men när du säger att dina pjäxor är torra efter en dag i backen så tror jag bara inte på det, dels därför att ett par varma fötter som möter ett plastskal som möter kyla kommer att alstra kondens i skalen = fuktiga innerskor, och en dag med lite matande i vårslask utan blöta pjäxor finns inte, om man inte spenderat den på afterskin.</p><p>Skumt att det skiljer så mycket på Stroltzen eftersom det aldrig varit några problem med tantens, och helt utan silikonspray, jag har aldrig haft de skalen eftersom jag tycker de suger med innerskon har jag haft ett par ggr och har inte upplevt det som svårt att få ur men visst</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anders_Nilson, post: 1071550, member: 10760"] [USER=29415]@la_grave[/USER] Jag har ju inga problem med mina men det verkar ju vara som en hel del andra har det. Skulle aldrig drömma om att använda något annat än ullstrumpor och har aldrig skor mer än en dag i taget, inte en chans. Men när du säger att dina pjäxor är torra efter en dag i backen så tror jag bara inte på det, dels därför att ett par varma fötter som möter ett plastskal som möter kyla kommer att alstra kondens i skalen = fuktiga innerskor, och en dag med lite matande i vårslask utan blöta pjäxor finns inte, om man inte spenderat den på afterskin. Skumt att det skiljer så mycket på Stroltzen eftersom det aldrig varit några problem med tantens, och helt utan silikonspray, jag har aldrig haft de skalen eftersom jag tycker de suger med innerskon har jag haft ett par ggr och har inte upplevt det som svårt att få ur men visst [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Mögel i innersko
Tillbaka
Topp