Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Mojo 12 och 15
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PavelV" data-source="post: 807905" data-attributes="member: 63034"><p>Neej. Förstår inte vad vikthypen kommer av överhuvudtaget.. så länge dina ben inte är storkben, bokstavligen, så kommer du aldrig känna av skillnaden.. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Men visst, ju vassare bindning, desto tyngre, då de är gjorda att sitta kvar till varje pris.. Men det är väl kanske inte heller optimalt..! Så oroa dig inte för vikten, utan kolla mest på vad folk säger om bindningarna! Tyrolias bindningar är sjukt bra tycker jag personligen.. Även i de lägre prisklasserna, vilket brukar kunna vara problem hos vissa andra tillverkare! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PavelV, post: 807905, member: 63034"] Neej. Förstår inte vad vikthypen kommer av överhuvudtaget.. så länge dina ben inte är storkben, bokstavligen, så kommer du aldrig känna av skillnaden.. :) Men visst, ju vassare bindning, desto tyngre, då de är gjorda att sitta kvar till varje pris.. Men det är väl kanske inte heller optimalt..! Så oroa dig inte för vikten, utan kolla mest på vad folk säger om bindningarna! Tyrolias bindningar är sjukt bra tycker jag personligen.. Även i de lägre prisklasserna, vilket brukar kunna vara problem hos vissa andra tillverkare! :) Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Mojo 12 och 15
Tillbaka
Topp