Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Mojo 90 176 eller 186
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Reeko" data-source="post: 140086" data-attributes="member: 31332"><p>Skall köpa mig ett par Mojo 90 som jag vill kunna köra mycket offpist med. Jag vll ju även kunna dra några ränner i pisten så därför landade mitt val på denna skidan.</p><p></p><p>Dock vet jag inte om jag har valt rätt längd. Jag väger ca 72 - 75 kg och är 184-185cm lång. </p><p></p><p>Gjorde jag rätt val med att ta 186 cm? Kan man kanske ta 175cm och ha roligare i parken samtidigt som dom ger tillräckligt lyft i offpisten?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Reeko, post: 140086, member: 31332"] Skall köpa mig ett par Mojo 90 som jag vill kunna köra mycket offpist med. Jag vll ju även kunna dra några ränner i pisten så därför landade mitt val på denna skidan. Dock vet jag inte om jag har valt rätt längd. Jag väger ca 72 - 75 kg och är 184-185cm lång. Gjorde jag rätt val med att ta 186 cm? Kan man kanske ta 175cm och ha roligare i parken samtidigt som dom ger tillräckligt lyft i offpisten? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Mojo 90 176 eller 186
Tillbaka
Topp