Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Mojo och Fujative, bra kombination?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Shine" data-source="post: 126733" data-attributes="member: 39037"><p>Jag har ett par mojos från i våras som jag har provat 1 dag i stryn och dom va väldigt sköna men nu så ska jag köra en säson i verbier och jag tror att jag behöver ett par skidor till eftersom jag nästan uteslutande kommer att köra i park/offpist.</p><p></p><p>Mina Mojos e 186 och inte mittmonterade och själv är jag 180. Dom köpte jag för att använda som BClagg under säsongen och ett par andra som parkplankor därför köpte jag dom så långa. Men jag e lite osäker på hur jag ska göra, ska jag köpa ett par fujative till parken eller ett par riktigt feta och köra mittmonterade mojos i parken? Eftersom pengar tyvärr är en aspekt som vägs in så är det än så länge bara fujative som är aktuella...</p><p></p><p>Alltså: Mittmontera Mojosarna och köpa ett par riktigt feta eller köpa ett par Fujative o mittmontera dom o sen köra på mina mojos i pudern?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Shine, post: 126733, member: 39037"] Jag har ett par mojos från i våras som jag har provat 1 dag i stryn och dom va väldigt sköna men nu så ska jag köra en säson i verbier och jag tror att jag behöver ett par skidor till eftersom jag nästan uteslutande kommer att köra i park/offpist. Mina Mojos e 186 och inte mittmonterade och själv är jag 180. Dom köpte jag för att använda som BClagg under säsongen och ett par andra som parkplankor därför köpte jag dom så långa. Men jag e lite osäker på hur jag ska göra, ska jag köpa ett par fujative till parken eller ett par riktigt feta och köra mittmonterade mojos i parken? Eftersom pengar tyvärr är en aspekt som vägs in så är det än så länge bara fujative som är aktuella... Alltså: Mittmontera Mojosarna och köpa ett par riktigt feta eller köpa ett par Fujative o mittmontera dom o sen köra på mina mojos i pudern? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Mojo och Fujative, bra kombination?
Tillbaka
Topp