Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Mollbergare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="christian_L" data-source="post: 339304" data-attributes="member: 65003"><p>Det kanske bara är jag själv men jag tycker det skulle kännas äckligare att göra mollbergare från en svikt stillaståendes. Jag tycker springa ut känns helt klart skönast. Lärde mig det för två veckor sen på badhuset :D Började med att jag lärde mig mollbergare från trean och 5 minuter senare kände jag mig redo att göra den från 7,5 meter. En shysst dubbelmute (spriggs mute) sitter inte helt fel heller till en mollbergare, grymt skönt. Fast dubbel mollbergare är ändå mest credz att göra, ska nog prova det nästa gång i badhuset (lovar att be någon filma :D) pusSSSs</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="christian_L, post: 339304, member: 65003"] Det kanske bara är jag själv men jag tycker det skulle kännas äckligare att göra mollbergare från en svikt stillaståendes. Jag tycker springa ut känns helt klart skönast. Lärde mig det för två veckor sen på badhuset :D Började med att jag lärde mig mollbergare från trean och 5 minuter senare kände jag mig redo att göra den från 7,5 meter. En shysst dubbelmute (spriggs mute) sitter inte helt fel heller till en mollbergare, grymt skönt. Fast dubbel mollbergare är ändå mest credz att göra, ska nog prova det nästa gång i badhuset (lovar att be någon filma :D) pusSSSs [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Mollbergare
Tillbaka
Topp