Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Moment Comi
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lee-nus" data-source="post: 555718" data-attributes="member: 58561"><p>vet egentligen inte om du behöver en så stor skida, oavsett hur djup snö du kommer åka i, helt enkelt för att du är så liten i måtten. comi är ingen jättemjuk skida heller och du väger ju trots allt bara 65. men om du nu har en czar och känner att den absolut inte räcker till, så...</p><p></p><p>comi kazi som teo nämnde är definitivt out of your league, den är 192 lång och 135 under foten om jag inte misstar mig, så det är lite i överkant.</p><p></p><p>om du nu vill ha så mycket under foten, plus rocker, twintip och allt det där skulle jag i så fall råda dig att titta närmare på nya moment night train, finns i 181 vilket skulle kunna vara en bra kompromiss för dig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lee-nus, post: 555718, member: 58561"] vet egentligen inte om du behöver en så stor skida, oavsett hur djup snö du kommer åka i, helt enkelt för att du är så liten i måtten. comi är ingen jättemjuk skida heller och du väger ju trots allt bara 65. men om du nu har en czar och känner att den absolut inte räcker till, så... comi kazi som teo nämnde är definitivt out of your league, den är 192 lång och 135 under foten om jag inte misstar mig, så det är lite i överkant. om du nu vill ha så mycket under foten, plus rocker, twintip och allt det där skulle jag i så fall råda dig att titta närmare på nya moment night train, finns i 181 vilket skulle kunna vara en bra kompromiss för dig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Moment Comi
Tillbaka
Topp