Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Moment Comi
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lee-nus" data-source="post: 555740" data-attributes="member: 58561"><p>okej, då har du ju god vana av feta skidor antar jag!</p><p>jag håller med, skulle jag hoppa på ett par skidor med nära 0.15 meter under foten fick det gärna vara mjuka skidor. personligen föredrar jag (studerande som jag är) att inte behöva tre skidor, så jag gillar skidor som är runt 120 mm och har nåt slags medelflex så att de kan användas allround och funka bra även djupa dagar.</p><p></p><p>jag sitter redan inne på en 4frnt ehp 193, och hade jag inte haft den skulle jag nog tittat mot moment ruby, night train eller bibby. salomon czar, som redan nämnts skulle också vara kul att prova, just för att jag hört så bra om den...</p><p></p><p></p><p>line och lotus är inte mitt forte, men ARG tyckte jag var en skitrolig puderskida. tummen upp för denna!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lee-nus, post: 555740, member: 58561"] okej, då har du ju god vana av feta skidor antar jag! jag håller med, skulle jag hoppa på ett par skidor med nära 0.15 meter under foten fick det gärna vara mjuka skidor. personligen föredrar jag (studerande som jag är) att inte behöva tre skidor, så jag gillar skidor som är runt 120 mm och har nåt slags medelflex så att de kan användas allround och funka bra även djupa dagar. jag sitter redan inne på en 4frnt ehp 193, och hade jag inte haft den skulle jag nog tittat mot moment ruby, night train eller bibby. salomon czar, som redan nämnts skulle också vara kul att prova, just för att jag hört så bra om den... line och lotus är inte mitt forte, men ARG tyckte jag var en skitrolig puderskida. tummen upp för denna! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Moment Comi
Tillbaka
Topp