Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Moment Night Train vs Coreupt BTD för 173/70 kg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lindjon" data-source="post: 847185" data-attributes="member: 120288"><p>Ok, tack för input bois!</p><p></p><p>Rossignol S7.117 har jag också kollat lite på, släppte pga att den endast är 110 cm under foten - onödigt smalt tänkte jag. Skulle dess profil klassas som early taper menar du?</p><p></p><p>Skulle du kunna utveckla vad du menar med att alla skidor jag nämner är 'bcjibb'? Jag inser att samtliga är twintippade - det är ju i princip alla freeride skidor som inte är rena fartmonster - men är det andra egenskaper som dessa skidor har som gör dem mindre lämpliga för det jag är ute efter?</p><p></p><p>Vad tycker ni andra, tänker ni som bois?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lindjon, post: 847185, member: 120288"] Ok, tack för input bois! Rossignol S7.117 har jag också kollat lite på, släppte pga att den endast är 110 cm under foten - onödigt smalt tänkte jag. Skulle dess profil klassas som early taper menar du? Skulle du kunna utveckla vad du menar med att alla skidor jag nämner är 'bcjibb'? Jag inser att samtliga är twintippade - det är ju i princip alla freeride skidor som inte är rena fartmonster - men är det andra egenskaper som dessa skidor har som gör dem mindre lämpliga för det jag är ute efter? Vad tycker ni andra, tänker ni som bois? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Moment Night Train vs Coreupt BTD för 173/70 kg
Tillbaka
Topp