MONoski O EnSAm

HasseMono

Ny medlem
MONoski O EnSAm
Tjabba alla lössnö älskare!!

Var som vanligt uppe i Åre för att kolla det senaste, höra om det ballaste och skratta åt det nyaste!

Som allmänt kännt så det ända sättet för mig att ta mig ner för pisten med klass är på en MONOSKI!
Saken är det att Åre som alla skriver om som har en skidgymnasium och bästa förutsättningarna för skidåkning..Att det ska bara vara en person som ska glirda runt på en MONOSKI och att dena person har sina rötter i SKÅNE! PINSAMT FÖR ÅRE DET VILL JAG LOVA!!!
Så nu tycker jag att det är dags att öppna en skidskola för Monoski och när jag var där uppe var det skit många som undra över var man kunnde hyra en sådan bräda!?! Till min förvåning vissade sig att i Sveriges skidmekka(ÅRE) så finns det ingen utav dom 10 skiduthyrarna som har mono...GUD VAD PINSAMT

SÅ ALLA SANNA MONOSKIIS..GÖR NU SÅ`ATT JAG INTE KÄNNER MIG SÅ ENSAM!!!!

MONoski O EnSAm
Håll ut där HasseMono,
Du är inte ensam om att vara övertygad om att Åres monouthyrare är under all kvalitet. Dock har jag fått insidertips av de med lokalkännedom - såsom biegg_omai, ElPerro & Zlatan - att det är på campingen de verkliga monoveteranerna samlas när solen går ner. Det skulle också förvåna mig mycket om det inte skulle stå att uppbringa en uthyresmono på plats och ställe, förmodligen Ross" med Gin Fizz på.

It"s RAD, It"s HOT - IT"S MONO!

Tillbaka
Topp