Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Monoski regerar över Snowboard!? =)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dr_Snow" data-source="post: 12435" data-attributes="member: 12536"><p>Råkade halka in på de olika omröstningarnas sida och såg till min förvåning att på den tidiga omröstningen om vad som regerar i backen fick Monoski 10%, och Snowboard 9%. Men, inte ens i Monoskins förlovade land Frankrike kan väl antalet monoskiåkare överstiga antalet snowboardåkare, eller? Frågan är nu om denna omröstning är lika manipulerad (förslagsvis av HitMe) som ett val i Afrika? En utredning bör tillsättas. Är rösterna köpta?</p><p>Vidare bör freeride.nu göra en ny omröstning för att se om trenden (trenderna) håller i sig. Carving regerar!</p><p>Jag måste dock tillägga att om resultatet skulle vara riktigt, är jag VÄLDIGT glad över resultatet. Snowboarden är på väg att dö ut...*glädjeskrik i klass med Anders"s i Lars Vegas Trio:s cover av "Vad har du under blusen Rut"*</p><p></p><p>Dr. Snö; Din bartender på After Skin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dr_Snow, post: 12435, member: 12536"] Råkade halka in på de olika omröstningarnas sida och såg till min förvåning att på den tidiga omröstningen om vad som regerar i backen fick Monoski 10%, och Snowboard 9%. Men, inte ens i Monoskins förlovade land Frankrike kan väl antalet monoskiåkare överstiga antalet snowboardåkare, eller? Frågan är nu om denna omröstning är lika manipulerad (förslagsvis av HitMe) som ett val i Afrika? En utredning bör tillsättas. Är rösterna köpta? Vidare bör freeride.nu göra en ny omröstning för att se om trenden (trenderna) håller i sig. Carving regerar! Jag måste dock tillägga att om resultatet skulle vara riktigt, är jag VÄLDIGT glad över resultatet. Snowboarden är på väg att dö ut...*glädjeskrik i klass med Anders"s i Lars Vegas Trio:s cover av "Vad har du under blusen Rut"* Dr. Snö; Din bartender på After Skin. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Monoski regerar över Snowboard!? =)
Tillbaka
Topp