Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Monoski season!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jawohl" data-source="post: 1042341" data-attributes="member: 100237"><p>Tjena! </p><p>När är det dags för resten av Sverige att förstå att det är roligt att åka monoski? </p><p>Jag har åkte både bräda och skidor tidigare, men kände att jag skulle behöva en ny utmaning. Det är en fantastisk känsla att åka monoski för den som inte har provat. Jag rekommenderar det starkt.</p><p></p><p>Vad ska då nästa utmaning bli? Jag funderar på att skaffa en sådan där snowboard som de använder i parallellslalom. Har någon koll på var man kan beställa sådana? Har de något speciellt namn?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jawohl, post: 1042341, member: 100237"] Tjena! När är det dags för resten av Sverige att förstå att det är roligt att åka monoski? Jag har åkte både bräda och skidor tidigare, men kände att jag skulle behöva en ny utmaning. Det är en fantastisk känsla att åka monoski för den som inte har provat. Jag rekommenderar det starkt. Vad ska då nästa utmaning bli? Jag funderar på att skaffa en sådan där snowboard som de använder i parallellslalom. Har någon koll på var man kan beställa sådana? Har de något speciellt namn? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Monoski season!
Tillbaka
Topp