Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Monoski
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ssss" data-source="post: 79838" data-attributes="member: 29745"><p>Under de senaste årens alputflykter har jag inte kunnat låta bli att känna en dragning mot monoski. Inser att det kanske inte tillför så mycket, men kanske vore kul att börja åka lite bara för den sköna 80-tals nostalgin.</p><p>Är det nån som kan nåt om monoski? Är det svårt? Måste man åka i overall? Var kan man köpa en bräda? Vad kostar en bräda? Kan man ha vanliga pjäxor? Hur mycket brudar får man på afterskin?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ssss, post: 79838, member: 29745"] Under de senaste årens alputflykter har jag inte kunnat låta bli att känna en dragning mot monoski. Inser att det kanske inte tillför så mycket, men kanske vore kul att börja åka lite bara för den sköna 80-tals nostalgin. Är det nån som kan nåt om monoski? Är det svårt? Måste man åka i overall? Var kan man köpa en bräda? Vad kostar en bräda? Kan man ha vanliga pjäxor? Hur mycket brudar får man på afterskin? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Monoski
Tillbaka
Topp