Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Monoski
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Finnudin" data-source="post: 79839" data-attributes="member: 41020"><p>Kan inte påstå att jag vet mycket om monoski men det jag vet är i alla fall att du kan ha dina vanliga pjäxor. Tror att dom är rätt dyra (i förhållande till vad du får) tack vare nostalgivärdet.</p><p>Åkte med en kompis som hade lånat en monoski och han ansåg att det inte alls var speciellt roligt. Däremot drog den åt sig mycket blickar i backen och i liftkön, är ju ett plus om man som alla jibbkidzen - gillar att synas <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>// Finnudin</p><p></p><p>Ps. Overall ska absolut övervägas för att riktigt få den där 80-talskänslan Ds.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Finnudin, post: 79839, member: 41020"] Kan inte påstå att jag vet mycket om monoski men det jag vet är i alla fall att du kan ha dina vanliga pjäxor. Tror att dom är rätt dyra (i förhållande till vad du får) tack vare nostalgivärdet. Åkte med en kompis som hade lånat en monoski och han ansåg att det inte alls var speciellt roligt. Däremot drog den åt sig mycket blickar i backen och i liftkön, är ju ett plus om man som alla jibbkidzen - gillar att synas :) // Finnudin Ps. Overall ska absolut övervägas för att riktigt få den där 80-talskänslan Ds. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Monoski
Tillbaka
Topp