Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Monoski...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HitMe" data-source="post: 1362" data-attributes="member: 13245"><p>Givetvis sker det utveckling. Kola bara på www.monoski.com. Min gamla vän Scott Gordon kämpar minsann på med sina White Knuckle. Mono är snabbare, snyggare och smartare. Mono är helt ett enkelt överlägset nedföråkningsinstrument, faktiskt. </p><p></p><p>Faktum är att ett vanligt nöje bland monoåkare är att backa om löshälsåkare, gärna visslandes någon lämplig nationalsång. Köra skiten ur dem som kör med stövlarna på tvärs är ju inte heller helt fel.</p><p></p><p>Själv byggde jag lite på en backhoppningsmono förra året, men pga dålig snö och lite knäoperationer lade jag ned det hela. Kanske är det dags att sätta igång igen om man skall hinna med någon hoppning innan speedskisäsongen sätter igång.</p><p></p><p>Koka kaffet, vispa grädden.....</p><p></p><p>HWC HitMe</p><p></p><p>Mannen, Myten, Monokungen</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HitMe, post: 1362, member: 13245"] Givetvis sker det utveckling. Kola bara på www.monoski.com. Min gamla vän Scott Gordon kämpar minsann på med sina White Knuckle. Mono är snabbare, snyggare och smartare. Mono är helt ett enkelt överlägset nedföråkningsinstrument, faktiskt. Faktum är att ett vanligt nöje bland monoåkare är att backa om löshälsåkare, gärna visslandes någon lämplig nationalsång. Köra skiten ur dem som kör med stövlarna på tvärs är ju inte heller helt fel. Själv byggde jag lite på en backhoppningsmono förra året, men pga dålig snö och lite knäoperationer lade jag ned det hela. Kanske är det dags att sätta igång igen om man skall hinna med någon hoppning innan speedskisäsongen sätter igång. Koka kaffet, vispa grädden..... HWC HitMe Mannen, Myten, Monokungen [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Monoski...
Tillbaka
Topp